CV-ul directorului
Data nașterii : 15 mai 1976
Cetățenia: Republica Moldova
Studii:
- 2016-2018 – Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”,
masterat, Specialitatea: Management educațional, MP nr. 000004125; - 2012- 2013 – Universitatea pedagogică de Stat „Ion Creangă”
Diplomă de calificare profesională suplimentară la studiile superioare,
Facultatea, Psihopedagogie specială”, seria ACS Nr. 002086 - 1997-2001 – Universitatea Tehnică a Moldovei Facultatea ,,Tehnologia Industriei Ușoare”, specialitatea „Modelarea și tehnologia confecțiilor din țesături”,
seria AL Nr. 0039847; - 1992 -1997 – Colegiul Tehnologic Chișinău, specialitatea „Modelarea și tehnologia confecțiilor din țesături”, seria AC nr.014966
Experiență profesională:
- 2016 – prezent Directorul școlii auxiliare nr.7, Chișinău;
- 2015 – 2016 Director adjunct pentru educație, Școala auxiliară nr.7, or. Chișinău,
- 1997 – 2015 – profesor educație tehnologică, Școala auxiliară nr.7, Chișinău;
Dezvoltarea profesională:
- Coordonatorul proiectul de parteneriat educațional internațional „Creativitate si inovație în educația incluzivă”, Bacău 2017
- Coordonatorul proiectului internațional – interjudețean de artă și spiritualitate creștină „Sărbătoarea învierii – spiritualitate și tradiții prin ochi de copil”, Gura Humorului, 2018
- Formare continuă la specialitatea „Managementul educațional” Institutul de Formare Continuă, 2018, CRP nr. 000060154
- Formare profesională continuă intern „Evaluarea psihologică a copilului cu CES”, CP România, 2018, CP România. Nr. 840
- Stagiu de formare „Promovarea sănătății adolescenților” – 6 module Centrul National de Resurse, 2018, 2NEOVITA, SPT, MECC
- Grad didactic doi, ordinul Ministrului Educației nr.968 din 04.08.2015.
Stagii internaționale:
- 2017 – Cursul de formare „Terapia Apraxiei prin metoda VML (Învățarea Verbală Motorie) România Piatra Neamț, Cod: 001TC017, Seria: AA00731, APPR
- 2017 – Cursul de pregătire internațională „Stagii de formare profesională pentru cadrele didactice care lucrează cu elevii cu CES și în situații de risc” România CSEI nr.1 Bacău, FDSS nr.425
Proiecte:
- 2017 – Proiectul de parteneriat educațional internațional „Creativitate si inovație în educația incluzivă”, Bacău
- 2018 – Proiectului internațional – interjudețean de artă și spiritualitate creștină „Sărbătoarea învierii – spiritualitate și tradiții prin ochi de copil”, Gura Humorului, 2018
Activități și funcții complementare
- Participant la Forumul Educațional National – Ediția a II-a cu tema: Educația Incluzivă – Educație egală pentru fiecare Asociația Metodiștilor în Elaborarea Training-urilor Aplicate. MERM, META, 2017
Atitudini și competențe
- Competențe dobândite prin formări, prin activitatea pedagogică, manager, formator prin parteneriatele cu ONG-uri, cu mass-media, părinții copiilor, etc.;
- Competență profesională: cunoștințe și deprinderi pentru executarea anumitor funcții, prognozare, monitorizare, evaluare, dezvoltarea parteneriatelor;
- Competență juridică: aplicarea legii;
- Competență managerială, psihopedagogică și sociologică: de a îndruma, de a orienta, de mediere și rezolvare a conflictelor, de a revizui și corecta greșelile;
- Competență decizională: puterea de acționa în situații de incertitudine, puterea de a lua decizii;
- Competență culturală: de a lărgi orizontul de cultură și cunoaștere;
- Competențe lingvistice: româna (maternă); rusa (excelent);franceză satisfăcător);
- Competențe tehnice: PC – MS Word, Excel, Power Point, Internet;